ارسال 521 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای «ابوذر»
کد خبر: 3532580
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
جعفری خبر داد:

ارسال 521 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای «ابوذر»

گروه اجتماعی: رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه 521 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای «ابوذر» ارسال شده است، گفت: اختتامیه این جشنواره 6 مهرماه جاری با سخنرانی وزیر اسبق ارشاد در رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محسن جعفری، رئیس بسیج رسانه گیلان امروز در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، انقلاب، ترور، هسته ای و مدافع حرم را گرامی  می داریم، این شهدا به ما آموختند که باید تا آخرین قطه خون در مقابل دشمنان بایستیم.

وی افزود: دوران دفاع مقدس و نظامیانی که اسیر می شدند نشان داد که در این جنگ فقط صدام مقابل ما نبود، بلکه تمام کشورها با حمایت آمریکا مقابل ما قرار گرفته بودند. شهدا با ولایت پذیری شان درس بزرگی دادند که نباید تابع استکبار باشیم.

جعفری با بیان اینکه حافظه تاریخی ملت نشان داده که آمریکا هیچ موقع در مقابل ایران اسلامی بیکار نمی ماند، گفت: توافقات ظاهری در حوزه برجام گشایش قابل ملاحظه ای در رفع تحریم ها ایجاد نکرد؛ برخی که خود را به خواب زدند و بر طبل ارتباط با آمریکا می کوبند باید بیدار شوند و بدانند آمریکا قابل اعتماد نیست و به تعبیر امام(ره) گرگی در لباس میش است. 

رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه آمریکا از توان ایران و تفکر اسلامی واهمه دارد، گفت: آمریکا از عفت، فرهنگ غنی، پتانسیل جوانان، عزت و غرور ما ترس و واهمه دارد و درصدد است فرهنگ مبتذل خود را به خورد ما بدهد.

وی ادامه داد: آمریکا که دید با 8 سال جنگ تحمیل نتوانست بر عقاید ایرانیان نفوذ کند امروز در تلاش است با جنگ نرم و استحاله فرهنگی بر فرهنگ ما نفوذ کند.

جعفری تصریح کرد: در چنین فضایی عده ای همصدا با منافقین و عده ای هم از روی غفلت، بحث محدود کردن نیروی مسلح را مطرح می کنند، در این حوزه برای اینکه پاسخ تهدیدات دشمن را بدهیم باید قدرت نظامی خود را تقویت کنیم.

رئیس بسیج رسانه گیلان اضافه کرد: دشمن حوزه جنگ را عمومی کرده و از طریق نفوذ به دنبال تغییر باور، رفتار، اعتقاد ایران اسلامی است؛ در چنین عرصه ای رسانه ها نقش موثری دارند. 

وی گفت: دشمن از طریق ورود به رسانه های مجازی بر اذهان تاثیر گذاشته است براین اساس ماهم باید آگاه باشیم و با تقویت رسانه ها بتوانیم راه نفوذ دشمن را سد کنیم، به همین منظور جشنواره رسانه ای «ابوذر» را در استان گیلان اجرا می کنیم.

جعفری با بیان اینکه 521 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای «ابوذر» ارسال شده است، افزود: این جشنواره در 6 بخش تیتر، گزارش، خبر، گفتگو، عکس و یادداشت با موضوعات اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، دستاوردهای انقلاب و تقویت روحیه خودباوری برگزار می شود. برنامه اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره9 صبح روز 6 مهرماه جاری در مجتمع خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار می شود. 

رئیس بسیج رسانه گیلان اضافه کرد: سخنران مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای «ابوذر» دکتر حسینی، وزیر اسبق ارشاد اسلامی است، همچنین مهمانانی از مسئولین کشوری و استانی داریم. در این مراسم از 3 نفر برگزیده هر بخش تجلیل می شود؛ همچنین از برگزیدگان مسابقه عکس «حماسه شور حضور» تقدیر خواهد شد.
captcha